sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Tytölle tyttöjen väriä

Mä pyysin laumanjohtajaa tuunaamaan mun kotisivujen ilmettä, kun mua kuulemma usein luullaan pojaks..!
Ei sillä et pojissa mitään vikaa ois ja olinhan mä ainakin nuorempana "vähän" riehakas ja räyhäkäs tytöks, ehkä...
Mut kyl mä silti pidän tyttömäisistä jutuista: vaatteista, kauneuden hoidosta ja tietysti pojista.
 
Samalla laumanjohtaja ilmotti et mä esittelen tästä lähtien sen töherryksiä, idea tuli kuulemma Jessen äidiltä ja blogin lukijoiden ideoita täytyy kuunnella.
Tässä näitä nyt ois, ei missään järjestyksessä, enhä mä tiedä mikä kortti on millonki työn alla, ei vois vähempää kiinnostaa!
Sen verran osaan kertoa et materiaalit kortteihin on suurilta osin Sinellistä ja muilta korttiaskartelijoilta saatuja.
Mul oli eilen synttärit, täytin pyöreitä eli tasan 10 vuotta!
Se on kuulemma kunnioitettava ikä, mut mua ei paljon paina, sehän on vaan yks numero enemmän, ku viime vuonna.

1 kommentti:

Reeti kirjoitti...

Siis niinku onnee ältsisti tälleen myöhässä, mutt parempi myöhään ku ei milloskansakaan!
Mun äitillä on joku tauko toss kortteilussa, sitä ei kuulemma vois vähempää kiinnostaa =D Se teki niin monta joulukorttia, ettei se nyt jaksa. Mut jopa mun hianoihin kissansilmiini nuo sun laumanjohtajan kortit on aikas nättejä! Vaiks oikeesti mä en paljoo noist muuta ymmärrä ku ett jos joku kiva koriste tippuu lattialle, sitä voi vähä heitellä. Äiti tos vieres kyl sanoo, ett ne on hienoja. Joten on ne sitt!
Toivottavasti sait kakkua synttärinä ja mitä te koirulit nyt niinku haluutte synttäreinä =D Mä haluun vaan suikista =D
Lumet on alkanu jo vähä sulaa tuol takapihalla, ehkä me jo kohta nähdäänki!