torstai 24. toukokuuta 2012

Vaarallista itsehoitoa

Hieman nolona joudun tunnustamaan, et mul todettiin lääkeriippuvuus..
Mähän oon syöny kipulääkkeitä säännölliseltä pohjalta parisen vuotta nivelrikkooni lauman muiden jäsenten hallitessa annostelua.
Yleisesti oon tosi huono syömään pillereitä, mut noi onkin maksan makuisia, nam!
Viimeisin episodi aiheutui siitä, että yksin ollessani hain lohtusyömistä ja kaivoin särkylääkkeeni keittiönlaatikosta ja ihan vaan jälkkäriks vetäsin semmoset parisenkymmentä pilleriä.
No, tästähän aiheutui melkonen rumba!
Mua tarkkailtiin koko seuraava yö, kuulemma mahdollisen myrkytyksen varalta ja soitettiin lääkärille, et onko mitään tehtävissä. Mä vaan nuolin huuliani.
Ainoa oire mikä havaittiin seuraavien päivien aikana oli mun lisääntyny juominen, ois pitän juodakin salaa, koska siitä seuras lääkäriin meno!
Annoin kuitenkin kiltisti ottaa kaikki kokeet mitä ne must halus, aattelin, et loppuu sit tää vouhotus ja kyttääminen.
Kokeiden tuloksista lääkäri totes, että munuaisarvot oli vähän koholla ja pissa oli laimeeta, mutta puhdasta -kai se nyt oli ku oon huolehtinu nesteytyksestä, johan toi lämmenny ilmakin pakottaa juomaan enemmän.
Lämmintä ja nautinnollista kesää karvakamut ja muut lauman jäsenet!

1 kommentti:

Reeti kirjoitti...

No ohhoh! Vaiks kyl mä ymmärrän, jälkkäreitä harvoin saa ja sitt kun löytää kätkön, pakkohan se on syödä. Tosin mä kierrän kaukaa kaikki mitkä vähänki näyttää pillereiltä. Kun mun astmalääkkeet ei oo maksan makusia. Ei ees munuaisen, joka on mun herkkua (jaa jota saa tooooooooooosi harvoin). Mun lääkkeet maistuu KAAMEELLE!!!
Onneks kuiteski sulle ei käyny pahemmin, ei sitä sitt kuiteskaan kannata kaikki pillereitä niinku kerralla ottaa :))
Hyvää kesää sulle, jutskataan sitt taas aidalla. Mutt älä tuu liian lähelle! :) Mun tassu voi vahingoss huitasta =D
ps. Arvaa! Meill tuli vähä aikaa sitte ovara sisälle! Ja mä vaan vetelin terassituolilla unta palloon! Ihan kaameeta tunnustaa. Mä jouduin avautuu täst asiasta mun blogissaki :)