torstai 22. toukokuuta 2008

Viikon kohokohta!

Oli eilen, kun pääsin jo rutiiniksi muodostuneelle pitkälle lenkille keskuspuistoon laumanjohtajan ja yhteisen ystävämme kanssa.
Enhän mä meinaa turkissani pysyä muutenkaan ovikellon soidessa ja varsinkaan nyt, kun olin koko päivän laumanjohtajan vihjeistä päätelly, et tänään pääsisin taas heidän kanssa lenkille!
Kun ovikello sit vihdoin soi, juoksin ovelle ja avasin sen käskystä, niinku mulle on opetettu, toivottaakseni lenkkikaverimme tervetulleeksi. Rituaalihyppelyjen jälkeen sain kuin sainkin valjaat päälle ja lähdin remmi kireellä kohti uusia seikkailuja..

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No on se kuule hyvä, ett sun käskyjäs niinku totellaan. Ett pääsit ulos. Mä uskon ett sull oli kivaa. Mullaki olis jos mä pääsisin vähä laajentaa tätä mun reviirii :) Mullahan oli ennen iiiiiso reviiri, ennenku äiti ja isi telkes mut tänne verkkojen taa. Mutt ei mua enää haittaa, toi takapiha on ihan kiva. Mä oon monta hiiruloo saanu siinäki ja muutamat lentävät paistit. Tosin niit ei vissiin saa ottaa, kun silloin äiti aina sanoo, ett mä oon tuhma poika. Emmä tajuu miks. Hyvää paistia tuon kotio, höh.

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon lähteny jo vkl:n viettoon, mut siit lisää ens viikolla..
Sun täytyy hommata joku lauman ulkopuolinen reviirin laajentaja, niin mäkin tein. Hurmaat jonkun charmillas ja hommaat valjaat, jos et semmosia vielä omista ja lähdette yhdessä tutustumaan reviiriin. Älä vaan kerro sun lauman muille jäsenille, et oli mun ehdotus :s

Anonyymi kirjoitti...

Tulin ton Reetin vihjauksen perusteella kattoon, että millanen koiruus sen naapurissa asustelee :)
Kyllä muuten oon nauranu itteni kipeeks, kun se Reeti aina kertoilee blogissaan niitä höystettyjä juttujaan siitä miten muka säkin pelkäät sitä, vaikka mä tiedän kyllä tasan tarkkaan, että kumman housut siinä tutisee :D

Anonyymi kirjoitti...

Moips!
Törttöiltii tänne tuolta reetin sivuilta. Komeet on ja toi meen Terhi ihastu heti suhun ku kuuli että sussa on Belggaria :D Meille kun joskus,öö, eikun kesällä 2006 piti tulla tyttö belggari, mut sitte Terhi luopu ideasta ku joutu muuttamaa pienempää asuntoo. :/ Mut hei, lämpöstä kesää ja aurinkoa paljon sinne :) TUPSU