maanantai 2. kesäkuuta 2008

Viikkojen varrelta

Sitä ollaan niin kiireisiä näin kesäaikaan, etten meinaa teille keritä raportoimaan mun touhuista ollenkaa, mut yritetään edes nopeest jotain ennen kun taas täytyy suhaa jonnekin.

Pääsin taas pitkäst aikaa rentoutumaan mökille, kun laumanjohtaja matkusti jonnekin Joensuu nimiseen kaupunkiin, siel ei ilmeisesti suhtauduta meihin laumaeläimiin suopeasti, ku mun piti jäädä pois. Puff!
Ei sillä, mul oli kyl ihan kivaa mökillä niiden mun kavereiden kans, jotka käy täällä mun kotonaki välillä leikkimäs.
Mökillä me tehtiin kaikkee mökkeilyyn liittyviä touhuja niinku esim. uitiin, syötiin luita ja JUOSTIIN - vapaana tietysti.
Kun sit vastahakosesti palasin kotiin, vaadin et saan syödä ulkona ja mielellään iltahämärässä, ei oo sit enää niin kuuma. Vähän toi laumanjohtaja oli ihmeissään, ku mulle ei kelvannu enää ruoka normaaliin tapaan.

Osaa näist aktiviteeteist voi tääl kaupungiskin soveltuvin osin harjottaa, mut lainkuuliaisena alistun järjestyslain säädöksiin, jotka on kuulemma tehty meidän kaikkien viihtyvyyden takaamiseks.

Kavereistani puheenollen, tänään jouduin taas koiravahdiks niille kahdelle touhupepulle. Oisko auringonpistos vai mikä, ku meni hermo siihen vanhempaan ja vähän näytin kumpi täs on pihan omistaja, toivottavasti sille ei jääny epäselväks, ku toi laumanjohtaja tuli just kriittisel hetkellä keskeyttää.
No, toisella kertaa sit..

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Haa, arvaa kun me Leevin kaa juostiin aidalle kun me kuultiin, ett nyt varmalla on naapurissa koiratappelu! Oli meinaan äänet semmosii :) Mä olin sisällä nukkumassa mun omalla matolla ja kun se rähinä alko, mä juoksin heti ulos ja Leevi juoksi omalt pihalta. Onneks sitt et tarttennu meidän apuu siin kaapin paikan määräämisessä :) Oltais me tultu meinaan jos oisit tarvinnu.
Ulkohämärissä onki kuule kivaa! Pyydä vaan ruokas silleen, sitt se maistuuki tosi hyvältä kuuman päivän jälkeen :)