keskiviikko 1. lokakuuta 2008

Minun kesäni

on jo reilusti takanapäin mutta laumanjohtaja kerto, et sillon kun se kävi koulua, kesäloman jälkeen yleensä kirjotettiin aine kesälomasta ja ehdotti et mäkin semmosen rustaisin, mikäs siinä..

Reetihän on nää mun kesäkuulumiset jo kuullu, kun haukuin ne tost aidan takaa pikasesti, mut teille muille blogini seuraajille vähän päivitystä kuluneesta kesästä.

Mul on ollu kiireisin kesä moneen vuoteen, mökillä kävin useaan otteeseen eri laumakokoonpanoissa. Ihanaa!

Muutamia kuvia kesän aktiviteeteistä
Chicon kanssa tennistä harjoittelemassa syksyn olympialaisia varten

Kolhuiltakaan ei voi välttyä

Kun on ilo ylimillään..
Eli olin taas hoidossa, että laumanjohtaja pääsi omille menoilleen.
Luvassa oli uintia ja kepin heittoa yms.

Uimaan pääsinkin, kunnes kohtalo puuttui iloihini ja vesi värjäytyi verestä..
Anturan oli viiltänyt joku terävä esine, mutta onni onnettomuudessa, haava ei haitannu mua ollenkaan ja olisin voinutkin jatkaa uimista veren vuodosta huolimatta. Mutta hoitohenkilökunnalle se ei sopinut, vaan ilo loppui sillä kertaa siihen.

Mökillä oleilu on vaikuttanu negatiivisesti kirjoitustaitoihin, sen takia must ei oo kuulunu. Kunhan kirjoitustaito tästä taas elpyy ja saan tarvitsemaani koneaikaa, niin kerron lisää mm. alkaneen syksyn tapahtumista, niitähän ei mun elämästä puutu..

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ai pahus, mä en ookkaan huomannu, ett sä oot kirjotellu tänne. Siis vitsit, susta tuli verta! Kaameeta. Emmä huomannu sulla tommosta tuppoo tassussa, taisit hävetä noitten ihmisten laittamaa rättiä sen verran ettet kehannu tulla näyttää :). Ymmärrän kyllä. Arvaa hävettiks mua viime syksynä kun mult leikattiin syöpä ja sitt mä joutusin pitää nuttua! Ja ne nutut joita mulle laitettiin, oli leikelty isin pitkistä kalsareista! Se kuule vasta kaameeta oli! Ei meinannu kehata pihalle mennä :)

Anonyymi kirjoitti...

Oli se kamalaa... hoitohenkilökunnan puolesta on kerrottava, et säikähdys oli aikamoinen! Käpälä näytti siltä, kun siihen olis ammuttu konekiväärillä, mut rohkeempi meistä kahdesta, eli se hujoppi, tutki tilanteen ja rauhotteli meitä molempia siinä sen verran, et päästiin takas realityyn!Onneks sekin on jo takanapäin! Terkkuja isosti sulle ja laumanjohtajalle!

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Eksyin tänne Seropiyhdistyksemme sivuilta :)
Kiva tutustua vähän paremmin näirin Esseropi-foorumin kavereihin.

Terkuin Tinka ja Hanna

Zeco kirjoitti...

Reeti,

joo, kylhän mua hävetti se side ihan hirveesti ja ku mun mielest se oli ihan turha! Eihän muhun edes sattunu, verta vaan vähän vuoti.
En mäkää ulos siteen kans lähteny, tulin sisälle suihkun kautta, niin haava pysy puhtaana.

Zeco kirjoitti...

Anonyymi,

ujostuttaako, kun et nimeäs halunnu kertoa? Tunnistin sut siit huolimatta :P
Täällä kaikki kohtuullisen hyvin, mulla vaan meinaa olla liikaa energiaa, ku laumanjohtajan kulkupeli hajos lenkkipolulle! Tarkoittaa sitä et pääsen vaan pienille lenkeille, AARGH!
Terveenä oon pysyny, tietysti ku en oo mihkää pässykään..
Hyvää viikonloppua sulle ja sille rohkeemmalle osapuolelle!

Zeco kirjoitti...

Hau Tinka!

Kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen!