perjantai 13. helmikuuta 2009

Talven taikaa, kaiken aikaa...

Joo, runosuoni sykkii ja muutenki alkanu käytös muuttumaa talven ja ehkä iänkin myötä..
Mä täytän kuitenki koht 8 vuotta, se on kuulemma aikas paljon koirien iässä.

Mä en enää viihdy sisällä ollenkaan, mullahan on turkki joka mua lämmittää kovallakin pakkasella. Vietänki paljon aikaa terassilla makoilemalla, kun en pääse ulos niin usein kun pyydän, ihme touhua!
No, mä annan ulkona samalla mitalla, sit ku sinne asti pääsen.
Mä luen kavereiden hajukirjeitä, enää en juokse viivana paikasta toiseen, vaan etenen r..a..u..h..a..l..l..i..s..e..s..t..i.. ja tulkitsen tarkkaan jokaisen jäljen, joka mulle on jätetty ja kuittaan ne luetuksi omalla kirjeelläni.Meitä kirjeen jättäjiä on tällä seudulla paljon ja ulkoiluun meneeki helposti tunti, kun kaikki kirjeet pitää lukee ja kuitata, osa jopa kahteen kertaan.

Ennen lenkkeiltiin laumanjohtajan ehdoilla, mutta nyt on toinen ääni kellossa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vastavierailulla. :) Nuo hajujäljet kertovat paljon meille tassuttajille - ihmiset eivät niistä ymmärrä mitään. :(

Mä olen aina nopsaan ikkunassa tarkkailemassa, kun koira juttelee ulkona kadulla tai kissa juoksee läheisen talon seinustalla. Niinkuin tänään - heti olin valppaana että onko kissa tulossa meille päin.

Mukavaa ystävänpäivää!

Anonyymi kirjoitti...

Terve Zeco! Kuule toi on ihan asiallista, ett niinku luet niit kirjeitä sun ehdoilla. Ei siinä mitään laumanjohtajia tarvita :)
Onks sulla synskät vai kohta? Mullakii on! 18. päivä tätä kuuta mulle tuleeki jo tusina täyteen! Nii ett nuari sä viel oot =D Vaiks emmä noitten koiruleiden vuosista silleen tajuu.
Mutt ältsisti synkkärionnitteluja sulle jos en muista sulle aidalla sanoo.
Pidä pintas ja vie laumanjohtaja lenkille! =D