tiistai 3. maaliskuuta 2009

Köh-köh! Niisk.. Äätsiuh..!

Ihme ääniä ja kokoajan valitetaan, et kolottaa.. sattuu.. ahdistaa..
Mitä ihmettä tääl oikeen tapahtuu?!

Mä en pääse edes kunnolla ulos! Apua!
Pikasesti vaan pyörähdetään ulkona ja heti ku oon tehny asiani nii jo kiiruhdetaan takas sisälle!
Mihin on jääny haistelu ja lajitoverien kans kuulumisten vaihtaminen..?!

Onneks mul on toi takapiha, sieltä mä huutelen kuulumisiani, otan lumikylpyjä ja vahdin tietysti reviiriä. Nautin sen minkä voin, mut kyl tää kurjaa on, auttakaa!

Flunssanhoidon tärkeimpiä prinsiippejä: Pidä jalat lämpimänä!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No teill on sama homma ku mulla vähä aikaa sitten kun äiti tuli kamalan kipeeks ja vaan valitti ja huokaili. Mä ymmärrän sua kuule oikeen hyvin! Sitt mä sain hoitaa sitä koko ajan ja kun ihan vaan pikkasen puolen tunnin välein pyysin ulos ja sisään, nii siitäki sitt ruvettiin valittaa. Ettei muka jaksa avata ovee mulle koko ajan, höh.
Oon mä kuullu kun sä oot kutsunu mua ja oon yrittäny tulla jutskaa sun kans niin paljo ku mahollista, mutta kuten tiedät, mulla on laiskat orjat, mä en aina pääse ulos ku haluttais. Elä nyt sitt noitten kans.
Mutt aika hyvin sä oot laumanjohtajaas hoivaillu, ainaki tost kuvasta päätellen :) Etköhän sä jo kohta pääse kirjottaa niit kirjeitä kamuille :)
Koitetaan kestää! :)

Sirpa kirjoitti...

Sä osaat ilmeisen hyvin hoitaa ihmistäsi. :) Lenssu paranee pian ja sitten pääset taas lenkkeilemään ja lukemaan hajuviestejä. Tsemppiä! Kollo

Zeco kirjoitti...

Reeti,

Kiva kuulla et ymmärrystä löytyy ja varmaan siks ymmärrätki, ku oot saman joutunu kokeen.
Mun laumas alettiin jo suunnittelemaan takapihan ovelle mulle sopivaa luukkua, josta pääsis ulos sillon ku ite haluaa. Ei tarviis muita rasittaa ravaamisellaan.. Ja kukakohan tääl on hoitanu laumaa, ku ne on vaan kröhiny ja niiskuttanu, tämäkö on palkka!?
Sun takaovelle semmosen luulun laittaminen kävis varmaan helpommin, kun ei tarviis koko oven alaosaa irrottaa :) Koitapa ehdottaa.
Mä oon muuten jo vähän enemmän päässy lukemaan mulle jätettyjä kirjeitä, ilmeisesti ollu tehokas hoitomuoto toi jalkojen lämmitys.

Zeco kirjoitti...

Sirpa ja Kollo,

Kiitos tsemppauksesta!
Joo, mielestäni mä oon paras hoitamaan omaa ihmistäni :) Joskus vaan tuntuu ettei sitä osata arvostaa, kun ei ees sen vertaa jakseta nousta et pääsisin lukemaan viestejäni!
Nyt jo tosin asiat paremmin.
Mut tosiaan ehdotettiin jotain luukun asentamista takaovelle, enhä mä semmosta hyväksy! Eihän se nyt riitä, et jätän reviirimerkin, pitäähän mun päästä lukemaan vastauksetkin ja ne jätetään kyl ihan jonnekin muualle ku mun pihalle.
Iloista kevään odotusta teille :)

Anonyymi kirjoitti...

oiiiiiii ku söpöö <3