maanantai 20. joulukuuta 2010

Kuntoilua kesät talvet

Edellisestä kirjoituksesta onkin vierähtäny tovi, oli kiireinen ja läkähdyttävä kesä!
En halunnu tulla koneelle, tässä tulee kuuma!
Sen sijaan vietin aikaa viilentävän veden äärellä, siinä tulee kuntoilu ihan kaupan päälle vesijuoksun muodossa. Kaikkina päivinä ei päässy veden äärelle, joten konstit on monet..
Miss Märkäpyyhe kesä 2010









En voi liikaa hehkuttaa vihdoin saapunutta talvea ja lunta, jota on taas runsain mitoin! <3<3<3
Kiitos sille, jolle kiitos tästä kuuluu..
Talvellakin kunnostaan täytyy pitää huolta olosuhteiden omaisilla lajeilla ja viime talvena triathlon ohjelmaani kuului lumipallojen nappaus, umpihanki juoksu ja  kukkulan valtaus nk. palauttava harjoite.
Lajit ovat vanhat tutut myöskin tänä talvena, vaikka ikä alkaakin tuoda omat hidasteensa.
Iloista ja runsas lumista joulua kaikille karvatassuille!

3 kommenttia:

Reeti kirjoitti...

Hah! Miss Märkäpyyhe =D Oli joo kuuma kesä, mä kans meinasin läkähtyy mutt en mä kuiteskaan mitään vesijumppaa! =D Mä enempi harrastan tota keskivartalon rakenteluu :)
Toss vikas kuvass sä ihan selkeesti tuijotat meille jos vaikka mua näkyis :) Mutt ei mua varmaan näy kun meiänki pihalla on ältsisti lunta! Mä en ees pääse liikkuu mihkään! On äiti välillä luonu mulle polkuu mun raapimispuulle, muttei sekään vanha ihminen jaksa koko ajan sitä tehä, kun lunta vaan tulee ja tulee. Vaiks mun mielestä sen pitäis jaksaa kun mä kerta oon ottanu sen mun luo asumaan.

Mutt sulle kans ihan ältsin herrkullista joulua! Mä meinaan vaan löhötä ja syödä suikista ja kaikkee kivaa mitä nyt äiti ja isi sattuu mulle tarjoomaan :) Kunhan eivät tarjoo jukurttii, sitä mä inhoon!

Sirpa kirjoitti...

Iloista joulua Zecolle ja kotiväelleen!

Elina kirjoitti...

Mooooooi!!! Mun blogissa on Zecotukselle ylläri!!