torstai 4. maaliskuuta 2010

Kotiväen muut puuhastelut

Nyt on alkanu mulle paljastuun etten mä saakaan 100%:sta laumanjäsenteni huomiota, mikä on mun mielest tosi törkeetä!
Mikä viel törkeintä mua käytetään hyväks!
Mä ku oon saanu aikaseks pistää blogin pystyyn, niin täällä voi kuulemma esitellä samaan hintaan näitä värikkäitä neliöitä, joita emäntä värkkää päivästä toiseen, hohhoijaa!
No, mä tietysti otin valtuudet sit valita ns. parhaat päältä, joista tässä esittelen muutaman viime päivien ja viime joulun tuotoksen:




















Erityisesti joulunalus on sesonki aikaa. Tuotanto alkoi pari vuotta sitten joulukorteista: 


Korteille omaa blogia odotellessa..

5 kommenttia:

Reeti kirjoitti...

Hahhaa! Sun emäntäs tekee samoja juttuja kun mun äiti! Se on joskus ihan hulluna vaan keskittyny noihin ja mua se ei huomioi ollenkaan, joka on tietty ihan väärin! Kummallista töhertämistä noi. Jos sä haluut nähä mimmosii äiti on tehny, käy sen omassa blogissa http://bluenun.vuodatus.net/
Siell on tommosii samanlaisii kuvii. Mua ei kyl kiinnosta. Mä haluun vaan ett mut huomioidaan koko ajan, päästetään ulos ja sisälle ku haluun, saan suikista ku haluun ja muutenki niinku kaikkee mitä mä haluun =D

Zeco kirjoitti...

No, hei kiitti vaan!
Arvaa onko tääl muut päässy enää koneelle sun kommentin jälkee..! Laumanjohtajal on semmonen ihan tyhmä tyyli et se lukee blogit alusta, siis jostai kivikaudelta, millon ne on alotettu!
Ilmeisesti pitäny lukemastaan, kun vähän väliä naureskellu itekseen ja nyt se on tietty ihan murheen murtama, kun juttu ei ehkä jatkukaan..

Reeti kirjoitti...

Hih, ei kai sun laumanjohtaja nyt ihan alusta sentään =D =D Mutt äiti sano, ett se on vaan lomalla, kyl se viel joskus kirjottelee :)

elina kettunen kirjoitti...

moi Zecoliini! sano sille äitilles että liittyy tommoselle sivustolle ku
http://koukussakortteihin.ning.com/.
Saisin minäkin siellä yhen kaverin :)

Jesseltä lämpöinen lurpsaus <3

Zeco kirjoitti...

Kiitti vaan Elina! Arvaas onks laumanjohtajalla mulle enää aikaa senkää vertaa ku aiemmin, ku pitää vaan korttiblogeja selata ja suunnitella niit omia kortti rävellyksiä..
Jesse-jässikälle terveisiä!