sunnuntai 19. huhtikuuta 2009

Kevättä rinnassa kissoillakin..?

Onko täs ajateltava niin, et oman pihan vartiointi jääny retuperälle, ku kissat hyppii mun terassilla..?
Viime aikoina joutunu kiristää tota pihan valvontaa, ku täs eräänä viikonloppuna mua kävi moikkaas tuntematon valkoinen kissa, kai se ois lauantaitansseihin mua kyselly..
Jos en ois just tullu laumanjohtajan kans lenkiltä, ni oishan sitä voinu harkitakin.

Ajoin sen sit pois mun tiluksilta, jälkeenpäin tuli mieleen et eihän se varmaan mua tullu hakee, vaan naapurin sentlemannia Reetiä!
Joten pahoitteluni jos rehvit meni pieleen ja naapurisopu on koetuksella.

4 kommenttia:

Reeti kirjoitti...

Ohoh! En mä oo tehny rehvejä kenenkään kaa. Kukakohan se sitt oikeen oli, eihän sitä tiedä, jos se oli joku lemmenkipee likka, joka oli kuullu ett sun naapurissa asuu komee herrasmiäs. Ja kun noi meidän pihan aidat on tommosii, ettei niistä kissa mahu, se oli jääny sitt sun pihalle hengailee. Vinde. Toisaalta taas mä en pahemmin ketään muit kissoi kattele ku vaan Leevii, joten ei sitä tiedä vaikk se ois saanu äkkilähdön. Mutt sähän jo sen homman hoiditkin :)

Zeco kirjoitti...

Se oli varmaan just semmonen lemmenkipee typy, mult ei kyl lempee irtoo, edes saman lajin edustajille! Saati sit kissoille, pyh!
Ootkos kuule oleillu ihan sisällä kotosalla, kun ei oo näkyny? Laumanjohtaja on erityisesti sun palvelijoiden poissaoloa ihmetelly, et onks ne jättän sut ihan silleen itekseen vai etkö säkää oo ollu kotona?
Mä kuulin ku laumanjohtaja selitti jollekin et naapureita vois kysyä joillekin kutsuille lauantaina kylään mun luo :) Et varmaa uskaltas tulla?

Reeti kirjoitti...

No voi rähmä, oisinksmä päässy kutsuille?
Oon mä ollu kotona ja on äiti ja isiki ollu kotona. Siis työpäivien jälkeen. Päiväthän mä joudun hengailee neljän seinän sisällä kun ei mua lasketa yksin ulos. Ihan tyhmää, oonhan mä enimmäkseen yksin ulkona sillonkin kun äiti ja isi on kotona. Ihme ajatusmaailma niillä.
Niin, oisin mä varmaan uskaltannu tulla kylään, mutt mä oon ihan satavarma ett mun äiti ei ois päästänny =D

Annastiina kirjoitti...

Anna ja Aksu kävi lukemassa Zepposen Suloisen Blogia, rapsutuksia ja haleja täältä =) Terkkuja kultsulta Artulta ja sakemannipennulta Patulta=)