perjantai 27. maaliskuuta 2009

Vanhuus ei tule yksinään..


Se tulee laumassa, ainakin mulle.
Eilen juhlittiin mun syntymää ikimuistoisin menoin! Mä vaadin et mun juhlapäivä ikuistettais ja muutaman kuvan sainkin näytille.

Pääsin laumanjohtajan kans niitylle kirmailee ja nauttimaan aurinkoisesta kevät päivästä.
Kyläiltiin myös kaupassa josta meidän lemmikkien omistajat ostaa meille palkan ja kaikkee muuta kivaa. Sielt mä noi kakun koristeetki hommasin.

Mun kunniaks tehtiin oikeen kakkukin, hyvää oli!









Tässä mä odotan lupaa saada maistaa tota herkullisen näköstä ja tuoksusta kakkua, slurps! :-P~
Kaikki juhlat loppuu aikanaan..

4 kommenttia:

Reeti kirjoitti...

No voihan rähmä! Sull on ollu synskät! Ihan miälettömästi onnee!!! Jos mä oisin tienny, mä oisin tullu bilettää :)
Aika hyvännäkösen kakun sait. Maistu varmaan tosi namilta.
Onhan noi rankkoja noi synttärijuhlat, väsyy sitä vähemmästäki. Mutt on kiva sitt täydellä masulla mennä maate.

Sirpa kirjoitti...

Myöhästyneet synttärionnittelut! Sulla oli upeat herkut syntymäpäivänä. Eläintarvikeliikkeet ovat tassuttajien täyden palvelun kauppoja.

Zeco kirjoitti...

Reeti,
Lämmin kiitos onnitteluista! Kyl mä yritin houkutella sua mun luo synttäreille, ku tulin kotiin herkkujen kans, mut sä et korvaas lotkauttanu. Ei me vissii vielä oikeen ymmärretä toisiamme.. Joo, kakku oli tosi hyvää, varsinki ku harvoin saa.

Zeco kirjoitti...

Sirpa ja Kollo,
Kiitos onnitteluista! Olen täysin samaa mieltä eläintarvikeliikkeistä :)