keskiviikko 10. kesäkuuta 2009

Kesä keikkuen tulevi

Mä jo ehdin luulla et mul ei oo mitään asiaa tähän laumanjohtajan uudelle koneelle, mut sainhan mäkin kone aikaa, vihdoinkin!
Ei sil et mua kotona näkyiskää, mul on nimittäin vientiä näin kesäisin..

En oo jaksan miettii johtuuko siit et laumajohtajalla on menoja vai onko hoitopaikan henkilökunnalla tekemisen puute, jonka mä sit täytän, niin tai näin mukavaa on ollu :-)


Näin rennosti makoilu on sallittua vaan hoidossa, kotona ei sohvalle oo mitään asiaa
Kävin heittämäs talviturkin

Olenkin tän mukavan hoitokeikan jälkeen ottanut tavaks kastautua joka lenkillä, ihan varmuuden vuoks, ettei tuu liian kuuma.
Mä en oo katsonu aiheelliseks nirsoilla uimapaikan suhteen, johtuen siit et tääl mis asun ei mulle tarkoitettuja uimapaikkoja ole, kelpaa paremman puuttees ojakin.
Mun luovuutta viilentymisen suhteen oikeen kannustetaan ja mun hyvä olo tarttuu ihmisiinkin, ainaki siit melusta päätellen, joka kuuluu just ennen ku hyppään veteen ja kun nousen vedestä mun kans juostaan kilpaa!

Ihanaa kun on kesä, kaikki on paljon iloisempia :-)

4 kommenttia:

Reeti kirjoitti...

Heeii, ehdottomasti kandee käskee laumanjohtaja reissaamaan kun kerta noin hyvät oltavat on hoitopaikassa =D Mutt tota talviturkin heittämistä mä en ihan tajuu? Ku mull on sama turkki kesät talvet, enkä mä ikinä aio sitä mihkään heittää :) Tarkotaksä ett sä oot käyny uimassa?!? Ihan niinku vapaaehtosesti? Toi taitaa olla noit koiruleiden juttuja, joita mä en oikeen tajuu :) Mä en yhtään tykkää jos mun turkki kastuu :) Siks mun tarttee tulla sateestaki sisälle =D
Mutt toi ojahommeli kuulosti ihan mukavalta ja kaiken lisäks vielä jos kaikki on niin ilosii siitä kun sä sitä teet =D Kandee siis jatkaa :)
Kivaa kesää sulle, jutskataan ku nähään.
Ai niin, mun äitii otti yks kerta hirmusti päähän, kun se ei saanu meist kuvaa =D Me kun oltiin nokat vastakkain meidän aidalla =D Ei ollu ku sen verran välimatkaa, mitä ne verkkoaidat tekee. Äitill oli kamera pöydällä ja kun se otti kameran käteen, mä sitt lähinki jo kattelee muualle :)

Zeco kirjoitti...

Hei naapurinkolli,
joo, uimistapa hyvinkin tarkotin, kyl sä tiedät!
Oot ihan oikees et uiminen on mein koiruleiden juttu, mut oon kyl kuullu ihmistenki käyttävän talviturkin heitto-ilmaisua uimisesta kesän ekoilla lämpimillä.
Aika erikoista, ku eihän niil oo turkkia!

No, voi harmi!
Mä oisin ehdottomasti halunnu sun kans kaverikuvaan, otetaan joskus toiste, kun sul ei oo niin kiire. Tosin kuka tuol pihalla nyt viihtyis, ku sataa taivaan täydeltä, vaik vettä rakastanki, sadetta inhoon, vesipisarat korvissa, YÄK!

Anonyymi kirjoitti...

Hoitohenkilökunta on ihan innoissaan, kun saa koirustella! Tänäänkin täällä Leppävaarassa, metsässä oli kivaa ja koiruli ei tosiaan osaa nirsoille luttaamispaikkojen valinnassa, se tylsä nirsoilija hoitsu ei vaan suostunut tulemaan puroon kahlaamaan mun kanssa, mitä lie keekoili siinä lenkkikamun kanssa. Tervetuloa vaan meille! T: hoitsut

Reeti kirjoitti...

Hei Zeco! Kesä on jo melkestäs menny! Missäs sun kuulumiset? =D Tai no, ollaanhan me jutskattu silleen ihan face to face =D