sunnuntai 24. tammikuuta 2010

Uusi vuosi ja vanhat kujeet


Kauheella paukkeella se taas vaihtuikin ja mä otin sen tavoilleni uskollisena vastaan saunan lauteiden alla.

Sen verran mul on jo tota elämän kokemusta karttunu, et tajuan ettei kovat äänet välttämättä aiheuta kipua ja uskaltauduin välillä ihmisten ilmoille.
No, mut se mun peloista..
Kivaakin on ollu, kun tota lunta on kertyny myöskin takapihan täytteeks aimo annos!





Mun ja Ronin "dementiakävelyt" oli hetken katkolla, kun Roni lähti joululomalle ja palasi kotiin vasta vuoden vaihduttua. Meinasin tylsistyä ikävään!
Oiskohan munki parempi lähtee pauketta karkuun jonnekin maalle? No, se on loppuvuoden pohdintoja..

Niin kivaa aikaa, kun talvi onkin, haasteita liittyy siihenkin.
Nimittäin mun oikeanpuoleinen tassu on alkanu kipuilemaan, ilmeisesti nivelet kärsii kylmyydestä.
Vanhuus ei tuu yksinään, se tuo mukanaan kaikenlaista pikku kremppaa.
Kaikesta huolimatta HAUskaa vuodenjatkoa!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Teilläkin blogi:D
T.LuNaKi

Zeco kirjoitti...

Juu, tää oo mun ihan ikioma, laumanjohtaja auttaa vaan kirjoittamisessa, kun nää mun tassut ei oo suunniteltu näppäimistölle.

Teilläki kiirettä piisaa, kun ette oo omaanne ehtiny päivittämään vähään aikaan.

Reeti kirjoitti...

Heh, sulla oli sit sama harrastus uutena vuotena ku mullaki. Mä olin kans saunassa koko illan. Aamuyöstä vast menin äitin ja isin viekkuun. Mutt palvelu pelas! Äiti ja isi toi mulle ruokaa sinne :) Oli aika jänskä syödä lauteilla :)

Ja mun mielestä tota lunta on jo ihan tarpeeks! Arvaa nyt, mä EN VOI olla ulkona, saati mennä mun ulkohuussiin kun mun pitäis uida sinne! Ihan järkkyy. Mä haluisin ett ois jo kesä ja sais olla vaan pihalla koko ajan :) Mutt ehkä se kesä sielt viel tulee.

Voi hyvin ja hoidata sun tassus kuntoon!

Zeco kirjoitti...

HAUdi Reeti!
Mä muistaakseni söin ennen ku menin lauteiden alle, koska mä en pysty syömään sillon kun pelottaa.

Mä en ois arvannu et mullekin käy niin, etten voi olla ulkona lumen takia!
Nyt on kuitenkin käyny niin, kun on satanu niin paljon ettei takapihan ovi aukee kunnolla, eikä laumanjohto pääse etuovestakaan kunnolla eteenpäin! Kesää odotellessa :)